bicara sujud seorang suami.

hati berdegup nan rindu
mengalunkan bait2 kalam RABBku
ku gagahi diri meniti hari ini
hari yang KAU sediakan nikmat yg begitu murniaku tersenyum indah dapat merasai nikmat cinta ini.

ALLAH,
aku rendahkan diri ini padaMU
sujudku tempat pengaduan aku padaMU
sujudku tempat permohonan hajatku padaMU
fitrah cinta ini ku serah padaMU
maka terucaplah kalimah
"ALLAH jadikan aku yg halal baginya"
lidah bergetur menyusun kata
hati berdegup kencang menyahut seruan baitul muslim

Mutiara mengalir laju
mengingatkan amanah ku meninggi
pemimpin buat isteriku,anak2ku dan keluargaku
bisakah aku menjadi imam pada dirimu
bersediakah aku menerima salam hangat dari isteriku
bersediakah aku memberi senyuman seindahnya buatmu
menyerikan tangisanmu..
aku dalam dilema
duhai kasih;
sabarlah mempuh cinta ini
kerna janji ALLAH tetap benar
senyumlah dengan riang kerna aku ikhlas bersamamu
insyaALLAH gerbang nikah inilah meleraikan dua hati
yang mendambakan cinta yang suci menjadi satu,,,
ingatlah kasih..andai aku pergi dulu
hanya ALLAH sahaja yang dapat menjagamu...
amin...

salam syg
suamimu....

Islamic Widget

my playlist